mandag 22. desember 2014

Eilat av Randi Bergitte

22.12.2014-forfatter Randi Bergitte
I dag bestemte vi oss for og bade og dykke der vi var i går for det var så gøy der :)
Og i dag så vi enda flere kule og spesielle fisker. Iallefall meg;)



her er det bilde av når vi bader,og dykker:)

Og her sitter pappa (Kristian) og leser og "soler" seg ;) hihi

Og her er jeg igjen:) Og forklarer at jeg så en rund grå,blå,prikkete,kul fisk ;)

Og her sitter jeg og spiser en jordbær is :) Nam :)


Og her sitter Thomas og spiser en god vann is. nam... ;)
og her lager jeg en delfin i sanden. noe som jeg syns var veldig gøy ;)

Enda mer bilder av meg og delfinen som jeg har laget i sanden ;)


og her er det noen som er ute og flyr :) hihi (kom ikke helt på hva det kalles :) 

og her er det en kul bil(syns jeg iallefall) med noen kule bygninger på taket (eller et tempel eller noe sånt) ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar